درب اتوماتیک شیشه ای سنندج

Wiki Article

جدول قیمت تابلو فرمان آسانسور

نوع دیگری از درب های اتوماتیک درب های سوئینگ یا به زبان ساده تر لولایی می باشند. این درب ها مانند درب های لولایی معمولی بصورت لولایی باز و بست می شوند.

همه آگهی‌ها پشتیبانی راهنما و پشتیبانی تماس با پشتیبانی چت های من حساب من ورود / ثبت نام پسندیده‌ها آگهی های من جستجوهای من چت های من ثبت آگهی رایگان

این شیشه ها میتواند در رنگ ها و ضخامت های مختلف موجود است که میتوان برای زیبایی و یا حفظ حریم خصوصی از طرح های سندبلاست مات, راه مات, لوگو و… استفاده کرد.

در زمان خرید این قطعه بهتر است تابلو فرمانی را خریداری نمایید که دارای درایور آسانسور است؛ چرا که وجود این قطعه در تابلو فرمان تکان‌های ناشی از حرکت آسانسور را مهار می‌کند. نبود این قطعه در آسانسور امکان پذیر نیست و آسانسور بدون این قطعه نمی‌تواند در بین طبقات جابه‌جا شود. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا شما را با انواع تابلو فرمان‌ها و جدول قیمت تابلو فرمان آسانسور آشنا کینم تا از قیمت، کاربرد و مشخصات این قطعه در آسانسوربیشتر آگاه شوید.

۵- تنظیم میکرو پروسسور به روی حالت عملکرد مطلوب درب اتوماتیک شیشه ای

حداکثر اندازه ای که میشه براش درب اتوماتیک شیشه ای ساخت چقدره منظور بنده اینکه امکان ساخت و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای در هر اندازه ای وجود داره ؟ و قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چقدر از مدل شیشه تاثیر میگیره؟

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نوع کاملا کلاسیک این نوع از درب است که حاصل چندین سال تجربه می باشد

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

درب اتوماتیک شیشه ای از نظر نحوه اجرا و کارکرد دارای انواع کشویی (اسلایدینگ) ، تلسکوپی ، کرو (منحنی) ، تاشو ، گردان ، لولایی (سوئینگ) و مثلثی می باشد. همچنین برای درب های خروج اضطراری نیز می توان از این نوع از درب های اتوماتیک استفاده نمود. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به سیستم اجرایی و کیفیت قطعات، یراق آلات و متریال مصرفی در ساخت آن متفاوت است.

درب شیشه ای لولایی ( قیمت درب شیشه ای لولایی ) درب شیشه ای دستی ، درب شیشه ای دستی ، درب شیشه ای اتومات ، درب شیشه ای اتوماتیک و … اشاره نمود.

در گروه بندی که بر اساس مکانیزم کنترل درب انجام میشود، می توان آنها را به دو نوع زیر تقسیم بندی نمود:

لت های متحرک درب های گردان به ستون گردان میانی متصل بوده و حرکت این درب اغلب با نیروی دست قابل انجام است.

برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک نیم گرد باید توجه داشت فریم درب اتوماتیک شیشه ای رامادر مخصوص آن که نیم دایره ای می باشد.

Report this wiki page