هزینه جراحی پلک

Wiki Article

فضای کلینیک خیلی تمیز و زیباست. واقعاً حس خوبی بهم میده و اینکه می‌بینم همه ابزارها و تجهیزاتشون تمیز و آماده استفاده هستن، اعتمادمو بیشتر می‌کنه.

جراحان باتجربه اغلب مراقبت هستند تا پوست و چربی معینی را برای داشتن ظاهری بسیار طبیعی و نتایج زیبا را بردارند.

بلفاروپلاستی چه در پلک بالای بیمار انجام شود چه در پلک پایین، نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد. تنها پیش نیاز این عمل زیبایی، یک آزمایش خون ساده در آزمایشگاه است.

این اقدامات بهبود افتادگی پلک و پف‌پلک‌ها را فراهم می‌کند و به فرد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر می‌بخشد. در ادامه به برخی جزئیات بیشتر درباره این عمل جراحی پرداخته می‌شود:

اصلاح ظاهر پلک‌ها در صورتی که به دلیل فرآیندهای طبیعی یا عوامل دیگر آسیب دیده باشند.

جراحی پلک، نه تنها به منظور زیبایی‌شناسی انجام نمی‌شود، بلکه در برخی موارد، جنبه‌ های درمانی نیز دارد. به‌طور خاص، وقتی افتادگی پلک‌ ها به حدی پیشرفت کند که توانایی باز کردن چشم‌ها را به صورت کامل مختصر کند و در نتیجه دید را محدود کند.

در صورت مشاهده این گونه علائم، هر چه سریع تر به پزشک معالج مراجعه نمایید.

یکی دیگر از عوارض، بسته شدن پلک به صورت ناخودآگاه است. این اتفاق در طی چند روز بعد از عمل مکررا اتفاق می افتد و جای نگرانی نیست.

علاوه بر این، بلفاروپلاستی با لیزر می‌تواند به تحقق نتایج طبیعی و جوان‌تری در ناحیه پلک کمک کند، بدون ایجاد خطوط و جراحی‌های بزرگ. این روش با وجود کمترین مدت زمان بازیابی، برخوردهای کمتر در طول فرآیند جراحی و کاهش مخاطرات عمل جراحی مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال، این مسئله نیز حائز اهمیت است که این جراحی توسط پزشکان مجرب و متخصص انجام شود تا نتایج مطلوب و امنیت بیشتر برای بیمار به‌دست آید.

برای پیدا کردن یک پزشک ماهر و متبحر می‌توانید در مطب پزشک بنشینید و از او مشاوره دریافت کنید. با مشاهده بیماران می‌توانید نتیجه جراحی را مورد بررسی قرار دهید.

نتایج بلفاروپلاستی معمولا دائمی هستند. این جراحی برای بهبود افتادگی پوست پلک‌ها و از بین بردن چروک‌های زیر چشم انجام می‌شود و نتیجه‌ای که به دست می‌آید، برای مدت طولانی باقی می‌ماند.

جراحی پلک پایین می‌تواند به طور محسوسی ظاهری شخص را بهبود دهد جراحی افتادگی پلک و به افزایش اعتماد به نفس او کمک کند. مهمترین نکته این است که برای انجام بلفاروپلاستی، بهتر است به پزشک متخصص و مجرب در زمینه جراحی‌های پلاستیک و زیبایی مراجعه کرده و مشورت بگیرید. همچنین، باید دقت کنید که هر روش جراحی همراه با مخاطرات و عوارضی می‌آید که پزشک باید شما را در این زمینه آگاه کند.

بلفارو پلاستی شبیه به عمل جراحی افتادگی پلک (پتوز) است و حتی با آن اشتباه گرفته می‌شود! درصورتی‌که پتوز یک عمل درمانی محسوب می‌شود و بینایی فرد بیمار را بهبود می‌بخشد؛ اما بلفاروپلاستی در دسته عمل‌های زیبایی قرار گرفته و روی ظاهر و زیبایی فرد تاثیر مثبت دارد.

پزشک قبل از انجام جراحی پلک، منطقه چشم را دقیقاً بررسی می‌کند. او عمق چشم و میزان پوست اضافی، عضلات غیرضروری و چربی را اندازه‌گیری می‌کند.

Report this wiki page